Dovolená v Řecku 1#

22. července 2015 v 12:58 | L I L L Y |  Můj deník

Ahojky,

vítám vás opět u dalšího článku :) Jelikož jsem v Řecku, chtěla bych se s vámi podělit o svoje zážitky. Jak jsme letěli, jaké to tady je, co je tady pěkné, co se mi tu nelíbí a podobně. Snad se vám článek bude líbit :)

Dne 20.července jsem si balila, jelikož jsme den potom jeli do Řecka k moři do města nebo pláže Naxos. Měla jsem plný kufr. Dne 21.července jsem vstávala asi v šest hodin, jelikož jsme museli ještě všechno zkontrolovat a pak jet autem na letiště do Prahy. Vůbec se mi nechtělo vstávat, asi to znáte, prostě prázdniny. Ale nakonec jsem vstala xD O půl jedenácté letělo z Prahy letadlo. Ještě před odletem nám kontrolovali kufry (nesmíme tam mít vodu nad 100ml). A pak hurá do Řecka.

Let trval 2,5 hodiny, letěli jsme bez zastávek. V letadle jsem si dala špagety a nějaké pití, to mi stačilo. Hodně jsem si četla časopis jo a taky byla na notebooku :D (že byl signál a že jsem vůbec mohla :D). Když jsme doletěli, zastavilo to na letišti poblíž Naxos. Šli jsme se ubytovat do našeho hotelu, který byl hned u pláže. Byl krásný, útulný, příjemný. Jo a jak už to tak bývá, byl taky dost drahý :/. Měli jsme mooc hezké pokoje s koupelnou, opravdu byly moc pěkné. Zde je náš hotel:

Do bazénu chodíme večer, to je nejhezčí. K moři chodíme většinou ráno a odpoledne. Jinak pojedeme jednou na výlet a budeme chodit i po těch malých krámkách, aby jsme si něco koupili. V hotelu budou také akce i s občerstvením. Jsou tam i nějací česi a seznámila jsem se s jednou milou holčinou, jmenuje se Hanka, takže tím tě zdravím :) zatím se mi tu moc líbí.

Na pláži už jsem se trochu opálila a opalovat se ještě budu (jsem bílá jako stěna :D) Na pláži je to super. Je tam ve stánku moc příjemný pán a ten nám dělá koktejly. U pláže jsou i takové skály, po kterých ráda lezu. Určitě pak vám dám nějaké fotky :) Moře je čisté a krásné. Za skalami je ještě přírodní rybník, který sice čistý není, ale je to prostě rybník, kde se lidi mohou koupat. Tady jsou fotky naší pláže:

Určitě vám ještě nějaké informace dám. Moc se mi tu líbí, je to snad nejkrásnější dovolená, kde jsem kdy byla. Snad si dovolenou a prázdniny užíváte minimálně stejně jako já :) Taky jsem ráda, že jsem mohla zvýšit aktivitu.
PS: Vytvořila jsem nový design, ten starý mě už omrzel. Snad se vám bude líbit, chtěla jsem, aby byl hlavně dost letní. :)

Bye, bye! Your Lilly :-*
lilly-diary.blog.cz

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sasha Sasha | Web | 22. července 2015 v 13:06 | Reagovat

aaah vyzera to nadherne! užíívaj :)

2 Whirpy Whirpy | E-mail | Web | 22. července 2015 v 13:13 | Reagovat

O Naxos slysim prvne. Ja byla v Recku jen ostrovech Kos a Rodhos, skoro si to nepamatuju, byla jsem vcelku mala.
Ale Naxos vypada super, libi se mi ty plaze :) uzivej si koupani

3 Lilly Lilly | E-mail | Web | 22. července 2015 v 13:26 | Reagovat

[1]: Děkuju! :)

[2]: Taky mi to nic neříkalo. A děkuju ! :)

4 Terezka Ohnsorge Terezka Ohnsorge | Web | 22. července 2015 v 16:49 | Reagovat

Užívej, dokud můžeš ! :-) Taky se mi nikdy nechce vstávat, obzvlášť do práce.
Máte krásný hotel, to co je pravda :-) Snad vám vydrží krásný počasí a vrátíš se nám plná energie a sluníčka :-)

5 Andey Andey | Web | 22. července 2015 v 17:46 | Reagovat

Ten hotel vypadá moc pěkně. Když někam letím, tak letím ve tři hodiny ráno, tak v šest stávat není hrozné.
Užij si to! :D
P.S. Beru tě do Affs. :D

6 Pixie Pixie | Web | 22. července 2015 v 20:39 | Reagovat

Vypadá to skvěle! Užívej si! Já na 3 týdny od této soboty budu na dovolené těšíím se moc těším a když bude čas tak budu mít možná i fotky ;-) . Jak už jsem říkala supr nový desing :-)  :-)  :-)

7 reveriedreams reveriedreams | E-mail | Web | 30. července 2015 v 13:29 | Reagovat

Vypadá to dobře, až bych tam chtěla být :-) Krásně zachycené fotky.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.